Head Consell

Rectora

Àngels Fitó (Barcelona, 1970) és doctora en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona i professora sènior de la UOC. De 2019 a 2023 va ser vicerectora de Competitivitat i Ocupabilitat d'aquesta universitat. Ha compaginat l'activitat acadèmica amb altres activitats professionals d'assessorament en finances i gestió, tant en empreses privades com en institucions públiques. És vicedegana del Col·legi d'Economistes de Catalunya des del novembre del 2021, i membre del Consell Assessor en Política Econòmica del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Espai de la rectora

Secretari general
Pere Fabra Abat és professor de Filosofia i Teoria del Dret dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC des del 1997. És doctor en Dret (UPF) i llicenciat en Dret i en Filosofia (UB). Prèviament a la seva incorporació a la universitat va exercir d’advocat especialitzat en dret administratiu. Ha fet recerca a la Universitat J.W. Goethe de Frankfurt (Alemanya) i ha estat professor visitant al Departament de Filosofia de Northwestern University (Evanston-Chicago).

Vicerector d'Aliances, Comunitat i Cultura

Manel Jiménez-Morales ha estat professor de Comunicació a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) des de l'any 2000. Té un doctorat en Comunicació Social de la mateixa universitat, un màster d'Estudis Avançats del mateix camp i dues llicenciatures: Comunicació Audiovisual (UPF) i Teoria de la Literatura i Literatura Comparada (UB). També ha estat professor visitant al Departament de Literatura de la Universitat d'Oxford (Regne Unit) i al Departament de Teatre, Cinema i Televisió de la Universitat de Califòrnia, Los Angeles (UCLA), i ha exercit d'investigador a l'Institut de Cinema Britànic (Londres). Fins al 2023 ha estat vicerector de Transformació Educativa, Cultura i Comunicació a la UPF i membre del comitè estratègic de l'Associació d'Universitats Europees.

Membre honorífic del Consell UOC Alumni

Josep Jonàs Cortés

Estudis UOC: diplomatura de Ciències Empresarials; llicenciatura d'Investigació i Tècniques de Mercat; màster universitari de Direcció d'Empreses (Direcció de les Organitzacions en l'Economia del Coneixement)
Càrrec actual: business unit director a Fira de Barcelona

Anna Armengol Torío

Presidenta de UOC Alumni

Estudis UOC: grau de Dret
Càrrec actual: responsable de polítiques públiques a l'àrea de canvi climàtic a la Comissió Europea

Brussel.les (Bèlgica)

Sonia Cámara González de Matauco

Estudis UOC: grau de Comunicació
Càrrec actual: técnica de comunicación i Identitat de marca

Vitòria

César García Sáez

Estudis UOC: Enginyeria tècnica d'informàtica de sistemes i estudis d'Àsia oriental
Càrrec actual: Cofundador de Makespace Madrid, coordinador de Breakers Lab i investigador i divulgador de l'associació Descobreix l'Electrònica Orientada a Objectes.
Enllaços: Linkedin, Twitter, Blog

Roger Gomis Cabré

Estudis UOC: diplomatura de Ciències Empresarials
Càrrec actual: investigador ICREA especialitzat en l'estudi de la metàstasi del càncer, especialment en el càncer de mama. Fundador d'Inbiomotion, empresa de medicina personalitzada