Jornada Anual Alumni 2022
03/11/2022
#AlumniUOC100mil

La comunitat Alumni celebrem que ja som 100.000 alumnis!

Els dies 3 i 8 de novembre va tenir lloc la Jornada Anual Alumni. Una jornada festiva, interessant i plena de sorpreses, conduïda i amenitzada pel còmic i monologuista Víctor Parrado en què vam tractar temes de gran actualitat a l'espai de Conversa amb l'Antonio Turiel, investigador del CSIC, doctor en Física Teòrica i expert en recursos energètics, i la nostra vicerectora de Competitivitat i Ocupabilitat, Àngels Fitó.

També vam comptar amb la presència del rector de la UOC, Josep A. Planell, i de la presidenta d'Alumni, Anna Armengol i vam poder conèixer de primera mà, experiències interessants d'alumnis amb nom i cognoms a més de retrobar-nos com a comunitat i compartir un espai de networking.

Una Jornada que sens dubte ens va arrencar un somriure i no ens va deixar indiferents.

Si t'ho vas perdre, reviu la Jornada Alumni!

Enllaços relacionats