Trobada i sopar Alumni a Madrid
17/03/2022
Dotze membres de la nostra Comunitat UOC Alumni ofereixen el seu suport i compromís per promoure activitats i col·laboracions que reforcin el vincle i el networking dels graduats UOC residents a Madrid i la seva rodalia.

El passat 7 de març, coincidint amb els actes de graduació, va tenir lloc a Madrid un sopar de graduades i graduats amb membres de l'equip UOC Alumni per enfortir els vincles de la comunitat d'alumnis a Madrid i compartir experiències.

Algunes de les propostes que van sorgir van ser reprendre les activitats presencials organitzant xerrades i debats sobre temes d'interès dels graduats i promoure el networking entre ells. Tots els assistents vam estar d'acord que aquests espais de trobada generen habitualment oportunitats de col·laboració en l'àmbit professional de gran valor.

El sopar va comptar amb la presència de:

• Sra. Anna Armengol, graduada en Dret per la UOC, responsable de polítiques del Grup de Treball de Recuperació i Resiliència (Economia i Dret, Comissió Europea) i presidenta del Consell Alumni.
  • Sra. Anna Pérez García, graduada en Administració i Direcció d'Empreses i màster en Gestió Cultural per la UOC i consultora tecnològica.
  • Sr. César Garcia, graduat en Enginyeria Informàtica i màster en Estudis d'Àsia Oriental per la UOC i investigador i divulgador.
  • Sr. Ricardo Ibarra, màster en Drets Humans, Democràcia i Globalització per la UOC i director de Plataforma de Infancia.
  • Sr. Julio Díez, graduat en Enginyeria Informàtica per la UOC i cofundador i director executiu d'Intuye.es.
  • Sra. Cristina Barrios, màster en Direcció i Gestió de la Informació i el Coneixement en les Organitzacions per la UOC i investigadora.
  • Sr. José Luis Cuena, graduat en Dret per la UOC i soci en Cuena & Gómez Aguilera, Advocats i Assessors.
  • Sra. Gloria Rodriguez, màster en Gestió Cultural per la UOC i coordinadora de programa en el Global Research Institute Program Coordinator (Universitat de Nova York, Madrid).
  • Sra. Belén Garcia, graduada en Enginyeria Informàtica i màster en Educació i TIC per la UOC.
  • Sra. Heather Marie Erikson, màster en Diplomàcia i Assumptes Internacionals per la UOC i secretària executiva del PIOB.
  • Sra. Carmen Pleglezuelos, graduada en Psicologia per la UOC.
  • Sra. Julia de Pedro, graduada en Investigació de Mercats per la UOC i directora d'estratègia i innovació en Byld.
  • Sr. Enrique Aguirre, graduat en Administració i Direcció d'Empreses per la UOC i controlador aeri en Enaire.

Durant el sopar els alumnis van poder compartir impressions, visions de futur i experiències amb la Sra. Clara Kirchner, directora de UOC Alumni, i les components de l'equip Alumni, la Sra. Laura Tello i la Sra. Anna Guerrero, a més de manifestar la voluntat de dur a terme noves activitats a Madrid.

De ben segur, aquesta trobada serà un punt de partida de futures trobades a Madrid.