Política o espectacle?

26/05/2022

Xavier Peytibi, Patrycia Centeno

Tot comunica. Les imatges generan percepcions sobre com és el polític o la política, sobre el seu carácter i les seves idees, sobre la seva manera de ser i d'actuar. Cada cop agafa més importància l'escenografía, la construcció d'imatges, la creació de percepcions polítiques.

Xavier Peytibi, consultor de comunicació política i Alumni UOC i Patrycia Centeno, experta en comunicació no verbal, ens acompanyan en aquest  webinar de UOC Alumni.

Amb en Xavier i la Patrycia parlarem, per exemple, de les darreres eleccions a França, que són un bon exemple de com i de quina manera es comuniquen els polítics amb els electors.

Xavier Peytibi
Consultor de comunicació política a Ideograma.
Alumni del Máster de Societat de la Informació i el coneixement i postgrau en Estructura de la UE de la UOC.

Xarxes socials: Linkedin, Twitter

Patrycia Centeno
Experta en comunicació política no verbal, periodista, analista, assagista i assessora. Ha publicat diversos llibres relacionats amb la política i la comunicació no verbal.
Llicenciada en Periodisme i docent de diversos màsters universitaris.

Xarxes socials: LinkedinTwitter