L'impacte de la guerra en els infants

06/04/2022
6/4/2022

Guiomar Todó, Ricardo Ibarra

En aquest webinar reflexionem sobre l'impacte de la guerra en la infància tant a curt, com a mitjà i llarg termini.
En aquest webinar volem reflexionar sobre l'impacte de la guerra en la infància tant a curt, com a mitjà i llarg termini. Centrarem el tema en la situació de la infància a Ucraïna i els reptes que es presenten per a l'ajuda als nens i nenes ucraïnesos.

La guerra a Ucraïna ha provocat més de tres milions de desplaçats forçosos fora del país. Aquesta situació afecta especialment la infància on 7,5 milions de nens i nenes s'han vist immersos en el conflicte. El 40% de les persones que ja han fugit són infants. A més hi ha prop de 98.000 nens i nenes que no tenen família i estan en el sistema de protecció, la seva situació és molt preocupant.

Guiomar Todó
Guiomar Todó és directora general adjunta de Educo ORG.

Xarxes socials: Linkedin, Twitter

Ricardo Ibarra
Director de la "Plataforma de la Infancia"
Alumni del Máster de Drets Humans, Democracia i Globalització.

Xarxes socials: LinkedinTwitter