L'economia circular

17/06/2021
17/6/2021

Veronica Kuchinow

Des de la revolució industrial hem basat els negocis en produir la major quantitat possible i al menor preu a una economia linial ineficient en l'ús dels recursos que consumeix. En aquest webinar parlem de com l'economia circular estableix les bases per ser econòmicament viables i ambientalment sostenibles aprofitant la tecnologia.

Alguns dels temes que Veronica Kuchinow tractarà són:
. Quin és el problema.
. L'economia circular és la solució?
. Models de negoci a l'economia circular.
. Els ODS i l'economia circular.

Veronica Kuchinow
Enginyera agrònoma amb formació diversa en gestió i direcció d'empreses a Espanya i la Xina, així com en disseny i innovació empresarial. Empresària (Zicla, Simbiosy) amb llarga experiència en projectes estratègics d'economia circular a municipis i empreses. Professora de sostenibilitat industrial i economia circular a diverses universitats i centres de formació. Presidenta de la Comissió d'Energia i Residus del COEAC, així com membre actiu de diverses associacions empresarials i meses de treball en economia circular (Fundación BIT Habitat, Mesa de l'Economia Circular de l'AMB o 22@Network, entre altres).

Xarxes socials:  Linkedin , Twitter

Documentació generada