Treballar en comunicació en temps de COVID19

8/10/2020

Susana Lluna

Treballar en comunicació en temps de Covid19

Com han de comunicar les marques durant una crisi sanitària, econòmica i social com la que estem vivint? Com han d'adaptar els seus missatges? Estem vivint una situació excepcional que ens empeny a repensar moltes de les accions de comunicació amb les que estàvem treballant. No som els mateixos després de la crisi permanent i els consumidors esperen altres línies de comunicació per part de les marques.

En aquest webinar Susana Lluna, periodista i consultora d'estratègia digital, mostrarà exemples de línies de comunicació de marca abans, durant i després de la crisi sanitària, i ens donarà algunes pistes sobre com treballar els propers mesos.

Alguns dels temes que tracta són:

- Quan érem invencibles.
- Què han de dir les marques a una crisi com la que hem viscut?
- Exemples de casos exitosos.
- Exemples de desastres de comunicació.
- Idees per comunicar eficaçment fins que tinguem una vacuna.

I quan tinguem vacuna, què?

Susana Lluna
Llicenciada en periodisme per UCH-CEU San Pablo CEU de València. Ha treballat a televisió i agències de comunicació digital portant comptes del sector de l'alimentació, la salut o la banca, entre d'altres. Des de fa 3 anys consultora en estratègia digital vinculada sobretot a empreses d'arquitectura i tecnologia. Faceta professional que completa amb la formació, la seva veritable passió, donant classe d'habilitats digitals a empreses, escoles de negoci i universitats, sobre màrqueting digital, marca personal o productivitat. És coautora de Los nativos digitales no existen (Deusto, 2017). Té una secció fixa sobre tecnologia a València Llevant TV i col·labora esporàdicament amb mitjans de comunicació.

Xarxes socials: WebTwitter, Linkedin

Documentació generada