Canviar és fàcil... si saps com!

30/01/2020

Manuel Armayones

T’has fet algun propòsit d’any nou? Segur que t’has plantejat algun objectiu. Com el portes? L’estàs aconseguint? Poden haver passat dues coses: la primera és que estiguis en la bona línia i hagis canviat els teus hàbits i la segona és que hagis abandonat o estiguis a punt de fer-ho.
Si la teva resposta és que estàs abandonant els teus propòsits, dubtes de la teva força de voluntat o simplement vols començar a canviar hàbits des d’avui mateix, aquesta sessió és la que necessites!

No importa si el que vols és establir un nou hàbit a la teva vida o eliminar un altre menys sa. Tampoc si ets un estudiant que vol millorar els seus hàbits d’estudi, un professional sanitari que vol ajudar als seus pacients a canviar o un ciutadà que simplement vol saber què és el que falla en els seus intents de canviari perquè sempre acabes dient… “Em falta voluntat” o “Bé, ja ho intentaré al setembre”

En aquesta sessió analitzarem d’una manera divertida i pràctica els coneixements que alguns dels millors psicòlegs del món han aportat a l’estudi dels hàbits… i començarem el camí al canvi. l el millor és que funciona!

El webinar tractarà els següents aspectes:

- Què són els hàbits?
- Perquè és tan difícil canviar els nostres hàbits?
- Creant hàbits: Tiny Habits (petits hàbits) del professor BJ.Fogg de la Universitat d’Stanford
- Pose'm fil a l'agulla: creem tres hàbits!
- Canviar els teus hàbits és canviar la teva vida! No ho deixis per demà!

Manuel Armayones

Doctor en Psicologia. Professor als Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i director de Desenvolupament del eHealth Center de la UOC. Investigador del Grup de Recerca PSiNET (Psicologia, Salut i Xarxa).

Xarxes socials: Linkedin, Twitter, Web

Documentació generada