Nous serveis de carrera de la UOC
31/10/2017
Orientat a acompanyar als estudiants i graduats en la millora de la seva trajectòria professional
Els Serveis de Carrera neixen per acompanyar l’estudiant i graduat de la UOC a l’hora de cercar feina local o internacional. El seu objectiu és incrementar l’ocupabilitat dels candidats amb un assessorament i acompanyament personalitzat en la seva transició de carrera.

Serveis de carrera professional per a estudiants i graduats:

• Borsa de Treball: hi trobareu ofertes de feina i empreses en projecció tant nacional com internacional.
  • Orientació professional: en aquest servei us acompanyarem amb pas a pas,en el vostre procés d’orientació, des de l’inici de la vostre carrera, com també en la millora del vostre projecte professional un cop finalitzat.
  • Tests competencials: mitjançant els textos que apliquen les empreses podreu millorar les vostres competències l o els vostres talents i explorar tots els aspectes que us defineixen i us diferencien, alhora que potencien el vostre perfil professional.
  • Sortides professionals: es tracta d’un espai on trobareu una cartera de recursos a la vostre disposició per afrontar qualsevol avenç en la vostre carrera.

Serveis de carrera professional per graduats Premium:

• Job Hunting: un assessor us acompanyarà, un cop feta un procés d’orientació professional en la cerca de 3 ofertes professionals, afins a les vostres necessitats professionals.
  • Transició de Carrera: us acompanyem en un procés de canvi professional i desenvolupament de carrera mitjançant un programa amb un grup de candidats amb les mateixes característiques que vosaltres i un seguiment posterior.
  • Coaching (copagament): us facilitem la primera sessió gratuïta d’un coach, en la quan podreu treballar els vostres objectius professionals, i facilitem les sessions següents amb un descompte del preu de mercat.

Si sou graduats, hi podeu accedir des de:

NOVA BORSA DE TREBALL

Es tracta d’una plataforma actual, innovadora i gratuïta, amb una interfície renovada. Aquestes millores són el resultat d’escoltar les demandes i necessitats dels usuaris per estar sempre dins del marc de l’actualitat del món professional.

. Si sou graduats, hi podeu accedir des de: Borsa de treball
. Les institucions i empreses poden publicar ofertes emmarcades en el col·lectiu del seu interès, rebre candidatures, cercar candidats proactivament i contactar-hi, etc. des d’aquest enllaç.

Si sou candidats i entreu a la borsa de treball hi trobareu:

. Ofertes d’àmbit internacional.

. Informació sobre els millors portals de feina, visats i cultura de treball per país.

. Motor mundial de cerca d’ofertes (entre més de 7 milions).

. Aprenentatge retroalimentat.

. Consells basats en les experiències d’altres usuaris.

. Informació rellevant disponible per cada candidatura: CV, respostes a entrevistes, detalls.

. Assaig d’entrevistes en una sala personal mitjançant videoconferència i el teu assessor.

. Recursos per a la cerca activa de feina; test d’autoavaluació, documents i plantilles per gènere, el currículum i la carta de presentació, etc.

. Assessorament i acompanyament d’un assessor de carrera (properament).

. Assessor que dona suport en tot moment al candidat, incrementa la seva seguretat i confiança, minimitza les seves errades en el procés de selecció i dispara els resultats de contractació.

Enllaços relacionats