Nous cicles de continguts professionals
19/09/2017
. Educació
. Inbound Màrqueting
. Data Science
. ...
UOC Alumni, fidel a l'objectiu de proporcionar serveis als graduats i graduades de la Universitat, presenta els CICLES, un nou format d'actualització professional que amplia i actualitza competències sobre diverses àrees de coneixement relacionades amb àmbits professionals.

Anualment es produiran cinc cicles temàtics formats per càpsules que es consumeixen en línia i de manera asíncrona. Els vídeos, de 45 minuts de durada, compten amb ponents que són referents de cadascun dels àmbits que es tracten. Cada cicle culmina amb el UOCMeet, trobades presencials per a debatre amb experts del tema i fomentar el networking.

El primer dels cicles és dedicat a l'Educació, les tendències i els nous reptes educatius que se'ns presenten. El segon se centra en l'Inbound màrqueting i les estratègies que permeten assolir objectius.

Enllaços relacionats