Biblioteca Virtual Premium

Serveis exclusius per Alumni Premium

Les 24 hores, 365 dies a l'any.

Serveis i Recursos

Gaudeix de la selecció exclusiva de recursos i serveis que la Biblioteca de la UOC posa a l’abast d’Alumni Premium.

ACCEDIR

Préstec

Préstec de la UOC
Agafa en préstec documents en suport físic del fons de la Biblioteca de la UOC.

Préstec consorciat (PUC)
Agafa en préstec documents en suport físic del fons de les biblioteques universitàries de Catalunya.

Préstec interbibliotecari (PI)
Demana en préstec documents d'altres institucions, nacionals i internacionals, que no són al fons de cap de les biblioteques universitàries de Catalunya.

Recursos Electrònics

Novetats
Visualitzar l’apartat i utilitzar el servei de préstec per a consultar-lo. La consulta de llibres electrònics no està disponible.

Bases de dades
Accedir i consulta de les bases de dades de subscripció de:
Business Source Complete Alumni, Emerald, Proquest Dissertations & Theses, Proquest Central, Springer, Artstor, VLEX, Wiley i IEEE

Consultar i baixar els articles disponibles a:

Revistes
Accedir i consultar les revistes disponibles als recursos:

Llibres electrònics
Accedir i consultar els llibres electrònics disponibles a les bases de dades mencionades anteriorment i als llibres electrònics de:
Cambridge Books Online, Ebrary-Elibro, Myilibrary, VLEX i Taylor and Francis ebooks.

Sumaris de revistes
Consultar els sumaris de revistes disponibles als recursos:
Business Source Complete Alumni, Emerald, Proquest Dissertations & Theses, Proquest Central, Springer, Artstor, Wiley i IEEE.

Llibres, DVD i dispositius de lectura
Consultar els llibres en format paper.

Bibliografia recomanada de les assignatures
Accedir a la bibliografia recomanada en paper i consultar-la.

Mòduls didàctics
Demanar en préstec els mòduls en format paper de la Biblioteca Virtual (queden exclosos de consulta si tenen format electrònic).

Monogràfics
Consultar tots els monogràfics de la Biblioteca Virtual. La consulta dels recursos electrònics de subscripció queda limitada als continguts especificats per Alumni Premium.

Aranzadi

Aranzadi Instituciones és una base de dades de l'àmbit del dret que ofereix, entre d'altres, continguts de:

· Legislació (Estatal, Consolidadad, Autonòmica, Convenis Col·lectius, etc...)

· Jurisprudència (TS, TC, TSJ, Audiències Provicinals i Nacionals, TJ Unió Europea, etc...)

· Doctrina Administrativa (Dirección General de Registro y Notariado, Tribunal Económico Administrativo Central, Comisión Nacional de los Mercados y de la Competencia, etc...)

Base de dades exclusiva per la comunitat Alumni Premium de la UOC i que contractin el paquet Aranzadi Instituciones.

_____________________________________________________________

Si ets Alumni Premium pots gaudir d'un preu avantatjós per la contractació i accés a les bases de dades d'Aranzadi de 90€/any.

Si no ets Alumni Premium cal pagar la quota Premium i la subscripció a Aranzadi per una quota de 150 €/any.