20161222_transicio
Transició de Carrera professional – UOC Alumni
Imatge de recurs

La finalitat és dotar de recursos per a la consecució dels objectius professionals, les eines de cerca de feina i la transició de carrera.

Una bona proposta

Quan cerques noves oportunitats o sents el pessigolleig de voler promocionar-te, canviar de lloc o sector, en moltes ocasions, et cal una veu experta que t'ajudi a resoldre algunes qüestions.

Prendre una decisió clau per al nostre futur professional no sol ser un plat de pica-pica, més aviat es converteix en un menú degustació, en què reconeixem sabors tradicionals, afloren emocions i vam descobrint nous ingredients.

Pots ser un comensal que sopa a les fosques, el que prepara l'entrepà cada matí als menuts de la casa o fins i tot el xef executiu d'un reconegut restaurant. El nostre quefer pretén ser com el cobert que subjectes per guiar-te fins al paladar dels més intensos sabors, descrivint els passos de l'elaboració i apreciant el resultat de cada nova composició.

Des de l'any 2014, comptem amb els Serveis de Carrera que acompanyen els estudiants i graduats de la UOC, independentment de l'edat i el domicili de residència. La finalitat és dotar de recursos per a la consecució dels objectius professionals, les eines per a la cerca de feina i la transició de carrera.

El nostre propòsit, és que al final d'aquest menú degustació, no pateixis d'empatx, sinó que la vetllada hagi estat l'adequada per consumir cada platet i poder-te recrear a tastar les postres que més et passi. Aquesta missió ens serveix de sosteniment per seguir respectant el que ens sembla més important, alimentar "el tu que vols ser".

Patricia Boquete
Orientadora professional - Serveis de Carrera