Programa de beques de doctorat

Opta a una beca de doctorat a Espanya

L’Obra Social “la Caixa” convoca 20 beques de doctorat a Espanya

L'Obra Social “la Caixa”, amb l'objectiu d'impulsar el progrés científic, la investigació, la mobilitat i la qualificació professional, posa a disposició 20 beques per a aquells estudiants que vulguin realitzar estudis de doctorat en universitats i centres d’investigació espanyols.

Els programes de doctorat elegibles han de ser oficials, regulats pel Reial Decret 99/2011. La beca tindrà una duració màxima de 3 anys i comptarà amb una dotació econòmica de 115.500€, distribuïts en 3 anualitats de 36.000€ i un premi de 7.500€ si el becari deposita la seva tesi doctoral durant els 6 mesos posteriors a la finalització del darrer any de beca.

Els sol·licitants han de complir els següents requisits:

• Han de tenir la nacionalitat espanyola.

• Han d’haver obtingut el títol d’educació superior entre el gener de 2012 i el juliol de 2017 i que els habiliti fer un programa oficial de doctorat.

• Han d’acreditar un nivell First Certificate o B2.2 d’anglès (MERC).

Podeu consultar les bases de la convocatòria d’aquestes beques a través del següent enllaç

La data de tancament de les convocatòries és el 28 de febrer de 2017.

Recordem que a la UOC tenim 3 programes oficials de doctorat els estudiants dels que es podrien beneficiar:

Educació i TIC (E-learning), vinculat a la recerca en l’àmbit de l’aprenentatge virtual.

Societat de la informació i el coneixement, vinculat a la recerca en l’àmbit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i els canvis que han produït en la societat actual.

Tecnologies de la informació i de xarxes, vinculat a la recerca en aspectes com la seguretat informàtica, els sistemes i aplicacions multimèdia, l’enginyeria del programari i de serveis, les xarxes obertes i descentralitzades, etc.

16/12/2016

Nous serveis UOC Alumni