Descobreix el teu grau d'ocupabilitat

Quin és el teu grau d'ocupabilitat?

ELene4work Europa treballa amb les competències transversals i les habilitats socials digitals. Proposa una sèrie d'accions i eines pràctiques per ajudar a joves talents entendre les expectatives dels ocupadors, per avaluar el seu propi nivell de competència i desenvolupar encara més aquestes habilitats a través d'iniciatives d'educació oberta com MOOCs (Massive obertes Cursos en línia) i REA (Recursos educatius oberts).

ELene4work és recolzat pel programa Erasmus + (Activitat clau 2, Associacions Estratègiques) i reuneix 11 socis de 9 estats membres europeus.

Inscriu-te i a través de diferents eines d’aprenentatge (qüestionaris, MOOCs, diaris personals...) obtindràs un mapa de la teva ocupabilitat.

Accedeix amb millors eines al mercat de feina i fes créixer el teu perfil professional.

05/12/2016

Nous serveis UOC Alumni