Una programació de webinars i workshops adreçats a l’actualització professional en diferents àmbits i sectors.

Nous webinars UOC Alumni

UOC Alumni impulsa una programació de webinars i workshops adreçats a l’actualització professional en diferents àmbits i sectors.

Apps per aprendre

Les últimes novetats en l’ús de les Apps per a l’Educació és el primer dels webinars proposat. Amb Pepi Lucas Bizarro i Miquel A. Torrico analitzem els pros i contres d’uns recursos que generen aprenentatge en funció de la gestió que en fem.
Quines apps poden ser útils per docents i psicopedagogs? Funcionen per atendre dificultats de l’aprenentatge? Els ponents donen resposta a aquestes i altres qüestions, a més d’abordar aplicacions pràctiques, en aquesta activitat online.

Eines per emprenedors

Segons el diccionari Emprendre és començar una cosa, especialment una activitat que comporta un esforç considerable, que implica dificultats i riscos. Qualsevol pot emprendre? L'emprenedoria té unes regles? Podem saber si tenim futur com emprenedors?
Alexandre Gonzalez Capel i Marc Bonavia ens expliquen què passa des de que tenim una idea fins que emetem la primera factura. Descobrirem quines eines són necessàries per emprendre i com hem de fer front al procés d'autoconeixement que suposa l'emprenedoria.

Nous lideratges

Perquè tenir persones al teu càrrec no et garanteix ser un bon líder, Sara Sampedro  (directora general d'INGENIO Leadership School), ens ajuda a entendre què és un líder autèntic i a aconseguir seguidors compromesos i millors resultats.
Aquest webinar ens donarà  les eines necessàries per adquirir, mantenir i reforçar el lideratge malgrat la infinitat de canvis que ens envolten.

25/10/2016

Nous serveis UOC Alumni