Un programa d’acompanyament a la transició de carrera dirigit a professionals i directius.

Transició de Carrera

50 professionals i directius participaran de la primera edició del programa de transició professional UOC Alumni - Lidera-T360. El programa es dirigeix a graduats usuaris dels serveis Premium de UOC Alumni i a estudiants de Treballs Finals de Grau i de Màster.

Es tracta d'un programa de diagnòstic i desenvolupament de les competències transversals fonamentals en el desenvolupament d'un professional i directiu. L’usuari obté un feedback complet i personalitzat gràcies a la metodologia 360.

Es treballen 5 competències transversals bàsiques en el desenvolupament professional i directiu: Gestió del temps i planificació, lideratge i direcció de persones, tècniques de negociació, gestió de l'estrès i comunicació.

Es desenvolupa amb metodologia virtual a partir de 7 sessions en format webinar. Un assessor especialitzat tutoritza i personalitza cada acció amb l’usuari. En les dues últimes sessions es realitza una presentació pràctica per part dels usuaris.

25/10/2016

Nous serveis UOC Alumni