Jornada Anual

Lourdes Muñoz
Alfons Cornella

La 4a revolució industrial i el talent

El dijous dia 6 de juliol va tenir lloc al Gran Teatre del Liceu la Jornada Anual UOC Alumni que va reunir a més de 485 persones de la comunitat UOC, entre graduats, professors, consultors, etc.

A les 18h s'obrien les portes i abans d'escoltar les experiències i ponències al voltat de la quarta revolució industrial, un grup de graduats premium van poder realitzar d'una visita al Cercle del Liceu i  els assistents van poder compartir una estona de networking a la Sala dels Miralls.

La quarta revolució industrial engloba un conjunt de canvis disruptius basats en l’ús intensiu de les noves tecnologies digitals. Aquests canvis representen per a molts sectors econòmics l’evolució cap a nous paradigmes d’organització i producció radicalment diferents als establerts fins el moment.

Amb Alfons Cornella i l'experiència de David Serrano, Joan Clotet i Lourdes Muñoz, titulats de la UOC descobrim com aquests canvis afecten a les formes de treball i de gestió del talent en els propers anys.

Vídeos de la Jornada Anual

Vídeo sencer de la Jornada